ورود به چت روم
چت روم جوانان و نوجوانان ویژه دهه 70 و 80
ساخت وبلاگ جدید
ساخت وبلاگ جدید و حرفه ای در چند ثانیه
دلایل چرا خوشبختی غالبا غیر قابل دستیابی است؟
 - مغز ما به سادگی در این راه نیست. در عوض، مغزهای ما برای زنده ماندن، برای محافظت از خود، برای حفظ امنیت ما تکامل یافته اند. مطمئنا، ما لحظات خوشبختی و دوره های محبت و سعادت را داریم. اما بسیاری از ما با احساسات منفی مداوم رو به رو هستیم - ما فقط در "بلاها" گیر افتاده ایم.

آیا در زندگی شادی بیشتری پیدا می کنیم؟ مانند هر چیز دیگری، تمرین برای شادی در حال انجام است. به یک معنا، ما باید خط مشی خود را بازنشانی کنیم. این یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما در اینجا 20 چیز برتر است که می توانید هر روز برای کشف اسرار شادتر داشته باشید.

1. تمرکز بر مثبت
برای پیدا کردن شادی درازمدت، باید مغز خود را از یک ذهنیت منفی به ذهنیت مثبت بازگردانید. این موارد را امتحان کنید: صرف یک تا دو دقیقه به دنبال مثبت در زندگی خود. این کار را سه بار در روز برای 45 روز انجام دهید، و مغز شما شروع به انجام آن به طور خودکار.

برای یک روز یک مفهوم مثبت را انتخاب کنید - چیزی که برای خودتان تکرار کنید، مانند «امروز زیبا است» یا «من احساس می کنم تمام آنچه را که دارم» سپاسگزارم. و وقتی همه چیز به سوی جنوب می آید، لحظه ای را امتحان کنید تا آن را ببینید نور مثبت هرگز اهمیت تشخیص نقره ای در زندگی را نادیده نگیرید.

2. پیروزی های کوچکی را جشن بگیرید
زندگی پر از سقوط و فراز و نشیب ها است، اما در میان ما پیروزی های کوچکی هستیم که بی توجهی می کنند. یک لحظه برای جشن گرفتن این برندهای کوچک بروید

آیا همه چیزهایی را که در فهرست کارهایتان قرار گرفته اید، بررسی کرده اید؟ بله آیا شما در نهایت هزاران ایمیل که صندوق ورودی خود را پر کرده اید پاک کنید؟ ووووو! لذت بردن از این دستاوردهای کوچک. آنها اضافه کردن!

3. تعادل کار و زندگی خود را پیدا کنید.
کار روزمره ما خیلی طول می کشد، اما نباید تنها کار ما باشد. مهم است که فعالیت ها و منافع فراتر از کار ما را دنبال کنید. آیا شما یک سرگرمی دارید؟ آیا شما با دوستان و عزیزانتان صرف وقت می کنید؟ آیا ورزش می کنید؟ ایجاد تعادل در زندگی شما، استرس را کاهش می دهد و به دیگران اجازه می دهد تا خود را بیان کنید و از آن لذت ببرید.

4. تمرین توجه.
میانجیگری ذهنیت با توجه به آگاهی و توجه خود به لحظه فعلی کار می کند. این در مورد عدم قطعیت و پذیرش احساس شماست. تمرین توجه به معنی حضور، آگاه و کنجکاو است. پذیرش آنچه ما از طریق استرس استرس را کاهش می دهیم و به ما کمک می کند شرایطی را برای آنچه که هستند ببینیم. از طریق ذهنیت ما می توانیم صلح و تأیید را در خودمان پیدا کنیم.

Image result for happy life

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مجله فناوری برتر . Gloria دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده Shane Michele روزمره نویسی های من استارتاپ های آموزشی پزشکی رزمی کده